Friday 13 December 2013

Aurat lagi sekali

Assalamualaikum


Tajuk kedengaran macam bosan. Gila tak bosan, asyik bercerita pasal aurat jer... Asyik - asyik aurat, asyik - asyik aurat. Ei.. suka hati aku la aku nak tulis apa pun. Lagipun aku takkan berhenti selagi mana wanita yang beragama Islam, mengaku Islam, dalam IC pun tertulis Islam, tak menutup aurat dengan sempurna. Ala... Rileks la... sedangkan, time aku belajar dulupun, even semua menutup aurat penuh, siap ada kena ejek pakai khemah, wanita kaya (sebab pakai baju & tudung labuh), pakai selimut, still ustaz & ustazah berbicara tentang aurat. Masih lagi kena membebel pasal aurat. 


Orait, memandang aku cuti umum, so, aku punya banyak masa untuk mengodek sana - sini - sinun. Tetiba terjumpa satu conversation classmates aku. Dan aku sangat suka, sangat tertarik kau memang the boom la wei... conversation diorang. Aku dah minta izin untuk share, Alhamdulillah, diorang benarkan. Sekadar peringatan ok... Buat muslimah yang terleka *terasa bagai disimbah petroleum...



Ambik kau... *nanges laju-laju




Apasal rasa panas je nih...




Rasa nak sorok muka bawah selimut



Nota Adon : Adon bosan la dengan wanita - wanita zaman sekarang. Macam - macam fesyen pakaian. Seksi. Pelik pulak tu. Sakit mata tengok tahu tak. Tengok mata ni. Dah sepet dah. Patutnya mata Adon besar,bulat tahu tak. Kajol pun kalah. Ni semua gara - gara tengok wanita - wanita seksi la ni. Adon dah cuba tak nak tengok. Tapi diorang tunjuk jugak. Rezeki. Takkan Adon nak tolak kan???

(Jadah ada gambar pak cik ni???)




Psssst : JOM TUTUP AURAT DENGAN SEMPURNA... Sekali sekala apa salahnya kan.... ^^


No comments:

Post a Comment